Kusinens bröllöp

Just det, har glömt/inte haft tid att lägga upp bilder från bröllopet i lördags :)
Det var jättefint men väldigt litet, bara närmaste släkten.
Jag och lillebror fick ha med oss våra respektive också så även min Marcus och Tobias Elin var alltså med :)
Här är lite bilder


Löftena avges och ringarna sätts på


riskastning och första kyssen som gifta (gjordes ej i kyrkan)


hela familjen :)


en lek vd bordet, man skulle sitta med ryggarna mot varandra, ha en av hans skor och en av hennes skor
en fråga/påstående ställdes typ: vem går upp på natten när barnen gråter, då ska man höja den
personens sko som man tycker gör detta :) haha ganska kul, ibland tycktes det olika ;)


enligt "tradition" eller vad man ska säga är det fritt fram för alla män att pussa bruden när brudgummen
lämnar bordet. Haha, pappa passade på även om det är hans sondotter ^^,


jag och mamma fick tag på en bebis, gissa om vi var glada! haha
Gos gos, jag ser helt galen ut på bilden XD


Min fina familj :)<3 Marcus står brevid mig och tar kortet men han var också med ;)
Mamma, Pappa, Lillebror Tobias med flickvännen Elin


Kommentarer
viki

Hej, åh vilka vackra bilder!! :D

Är det ditt bröllop? Jättevackert! :)

Tycker om din blogg, den är så mysig!! :D

Kramar!

2011-06-14 @ 16:00:54
URL: http://vikisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0