Lill-Lördag

Idag är det onsdag och jag har haft det hur slappt och gött som helst här hemma.
Men nu är det dags att sätta fart, har duschat och sitter nu och äter pastasallad med tonfisk och majs.
Vid fem ska jag befinna mig på kungsbacka station för att möta Amanda och åka och sola.
Tyvärr suger ju vädret, eller nä, men inte solväder iaf så vi ska sola solarium :)
Sen blir det lite utgång i kungsbacka ikväll, ganska lugn kväll tror jag.
Blin nog bara att dricka något glas vin, kanske en cider, tjöta och kanske dansa lite också :)
Vi går dit redan vid åtta och sen kommer Marcus och hämtar mig vid tolv.
Så det ska bli trevligt, är peppad, det var typ hundra år sedan jag var på mingel :)
Frågan är om man kan köra på barbent idag?


Detta har jag på mig sålänge tills det är dags att byta om till partykläderna :)
Fast idag blir det nog inte mycket "party" utan mer sommarfina kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0