Lördag

Hur skönt mår jag inte nu? Den där känslan av att man bara kan vara, utan några måsten?
Lägenheten är städad, har diskat allt och till och med slängt ut tomma schampoflaskor m.m. ur duschen.
Haft ansiktsmask och skrubbat hela kroppen och smörjt in med body shops body butter.
Bäst av allt: håret är RENT! älskar det..

Nu är jag redo för att bara slappa, bara finnas, bara dega och njuta av att vara ledig ;) haha
Det regnar ute men det gör mig ingenting, för då känns det mer ok att bara gå och dra liksom.
Jag och Marcus tänkte göra fläskfilé till middag och sen gå ner och hyra någon film att mysa till :)
Bra lördagskväll <3

En något fräschare Therese ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0