Presenter

Gud va skönt att bara vara ensam hemma och ta det lugnt efter denna helgen, har knappt varit hemma sedan fredags morse.
Nu sitter jag bara och lägger upp lite bilder på facebook, kollar tv, städar lite smått och bara degar i myskläder.
Fan va sånt behövs ibland! Inget plugg, inget jobb, göött..
Har tagit kort på några presenter jag fått i helgen :) långt ifrån alla dock, det orkar jag inte ;)



Den sista bilden är det jag fick av älsklingen :) Grejer från the body shop, escada parfym och dior mascara och ögonskugga

Jag är jättenöjd med alla mina presenter :) Fick även pengar av föräldrarna så jag, Amanda och Elin ska kunna åka till stockholm ;) Förhoppningsvis blir det någon helg nu i sommar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0