Sista timmarna

Nu är det bara några timmar kvar på mitt tonårsliv ;) haha
I morgon fyller jag 20 år, helt galet! Åldersnoja nästa ;P haha närå
Låt morgondagen komma, jag har inte känt mig som tonåring på länge haha
Alla mina klasskompisar och Marcus är ju redan 20 så det ska bara bli skönt att "joina" ligan haha
I morgon blir det party!! :D fan va jag längtar. Ska ta min första tripp till systembolaget redan i morgon också.
Annars ska dagen bara spenderas med vänner, älskling och föräldrarna kommer förbi en stund på förmiddagen :)
Gud, ett helt år sedan studenten och dagen då jag fyllde 19 och Marcus friade <3
Så i morgon blir det mycket firande, min och Amandas födelsedag och mitt och Marcus första år som förlovade :)



Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Nämen åh, tack! :) Vad glad och stolt mitt mammahjärta blir när du säger så fina saker om Minna, hon är ju det finaste jag har!



Och jättegrattis!! Jag hoppas du får skitkul imorgon :D

2011-06-02 @ 22:10:33
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0