Sömn

Nu har jag precis stigit upp och tagit mig en kall och skön dusch och gud så skönt det var!
Efter att ha varit uppe en hel natt och suttit på akuten med gårdagens smink+hår behövdes det haha
Marcus är hemma från jobbet idag pga hjärnskakningen, han mår lite bättre men är väldigt trött.
Vi har legat i sängen/soffan hela förmiddagen och Marcus kommer väl fortsätta med det resten av dagen.
Själv ska jag träffa Jessica :) Skulle egentligen träffa henne igår men det blev ju som det blev.
Men det blir nog bara en stund sen får jag hem och ta hand lite om älsklingen igen.
Tror inte han orkar göra mat själv, igår när han bara stått upp eller gått omkring några minuter blev han helt yr
och vart tvungen att sätta sig ner direkt.

Nu får jag torka håret, om 20 min ska jag gå ner till bussen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0