Tenta, student, liseberg och jobb

Oj oj oj vad upptagen jag varit igår och idag, som sagt så var det tenta igår och därmed avslutades kursen.
Tentan gick sådär, kunde gått mycket bättre. Nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!
Jag blev klar med tentan väldigt fort så skyndade mig ner till onsala för att gå på Jessicas studentmottagning :)
Så glad hon va tjejen <3 men det är klart :) Fick umgås lite med henne och syrran Angelica :) kul!
Sen skyndade jag iväg igen för att tentafira lite med en klasskompis och hennes kompisar.
Vi skulle egentligen på tentafest med massa andra i klassen i något studentkök XD haha
Men vi dissade det och drog till liseberg och kollade på Petter och September i stället :)
Sen gick vi till en krog och drack lite vin och shottade och bara snackade ;) haha
Men så ringer de från äldreboendet där jag ska jobba i sommar och frågar om jag kan jobba i morgon (alltså idag)
Jag säger ja eftersom det är röd dag = mycket ob och för att jag inte blivit inringd sen jag blev anställd :)
Så tyckte det va kul och ville ställa upp. Eftersom jag skulle upp och jobba drog jag alltså inte vidare ut
som det var tänkt utan åkte hem i stället för att få sova fyra timmar innan jag skulle upp vid fem ;) haha
Usch va jobbigt det var att gå upp alltså!
Men nu är jag hemma i alla fall :) jobbdagen gick fort och bra så det känns skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0