Trött

Vet inte vad det är med mig, de senaste dagarna har jag varit så otroligt trött.
Har ju jobbat och så men ändå börjat 16 liksom och jag sover typ från och till tills dess att jag måste åka.
Två dagar denna veckan har jag sovit till typ tio/elva, sen lagt mig i soffan och kollat tv och somnat igen!
Och så håller jag på så till typ två på dagen, somnar, kollar tv, somnar.
Jag har ingen ork till någonting, funderar på om jag är deprimerad, vet att det är ett av "symtomen"
antingen har man sömnsvårigheter eller så sover man hela tiden.
Jag är lycklig och så, men det här med min rygg tar knäcken på mig!
Vissa dagar mår jag så dåligt att jag knappt vill leva, det är fruktansvärt.
När jag vaknar har jag så ont att jag knappt kan andas för jag måste spänna hela kroppen för att ha så lite ont som möjligt.

Nä, nu ska jag inte skriva om mer depp haha
Idag har jag som sagt jobbat och sovit ;) Igårkväll såg jag och Marcus en jättebra film "Life as you know it"
tror jag den hette, eller ngt liknande. Kathrine Heigle (stavning?) var med i den :)
Fin film det! Nu ska jag slänga i mig lite käk och kolla film :) Ingen brådska med att gå och lägga sig här inte!
Är nämligen ledig i morgon! tjohooooo

Fan min blogg har blivit världens tråkigaste det senaste haha
Har inget att skriva om och lägger inte upp några bilder XD
Får bli ändring på det, jobbar bara onsdag och sen är jag ledig nästan två veckor,
bortsett på två små kurser jag ska gå på nästa vecka på några timmar.
Så det blir sköööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0