Update: Fredag

Tänkte uppdatera lite vad jag haft för mig i helgen :) I fredags var som skrivet min födelsedag.
Mamma och pappa var här på dagen och vi åt jordgubbar och annat gott i slottsskogen och njöt av vädret.
Vid tre åkte jag till Kungsbacka för att handla lite mat och gott till kvällen då vi skulle ha vår 20-årsfest på kvällen.
Vi var även inne på systemet och jag fick köpa för första gången ;) haha
Men senare under kvällen visade det sig att vi inte hade behövt köpa någon alkohol då vi fick typ 3 vinflaskor var haha
Vid 7-8 kom de flesta gästerna, vi drog i gång grillen, käkade och hade jättetrevligt :) Det var lyckat!
Som mest var vi nog 30 pers, 25 kanske. Men alla åt inte utan vissa kom lite senare.

Lägger upp några bilder från kvällen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0