Update: Lördag+Söndag

I lördags hade jag och Amanda en del att städa efter festen, dock gjorde vi ganska mycket innan vi la oss,
somnade inte förän typ halv sex XD haha
Men efter vi städat tog vi en liten promenad och köpte glass och sen skulle jag hem och ha släktkalas :)
Även denna dagen var det helt fantastiskt väder så vi kunde vara ute :) Jättetrevligt hade vi.
Vi grillade och åt tårta :) har dock inga bilder från kalaset =/ 
Jag och Marcus åkte hem ganska sent, typ vid 10.

Igår, söndag, åkte jag och Marcus till Hönö och åkte båt och vattenskoter och åt middag :)
Njöt av varandra och det fina vädret :) På kvällen kom Alexander och Amanda hit och vi satte oss i slottsskogen
och drack lite vin och käkade chips m.m. och bara tjötade :)
Det slutade med att de sov här :) Mys, innan vi somnade kollade vi på Red ridinghood som jag länge velat se.

Jag har haft en jättebra födelsedagshelg verkligen! :D


Blev verkligen inte en enda bra bild på mig och Amanda XD
Men vafan, man kan inte vara snygg jämt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0