Utbildning & Gym

Nu är jag hemma efter att ha varit på utbildning inför mitt sommarjobb på äldreboendet :)
Idag var det en minikurs om dokumentationsprogrammet man använder sig av i kungsbacka.
Det gick snabbt, skulle ta två timmar men vi var färdiga på en ;) skönt!
Sen drog jag till gymmet här i göteborg och svettade loss på crosstranern och nån nya konditionsgrej.
Höll på med konditionen i ca 30 min och gissa om jag var slut sen?
Kände att benen redan hade fått sitt så tog bara armar och lite rygg sen vandrade jag nöjt hem :)

Nu ska jag hoppa in i duschen men först slänger jag in en laxfilé i ugnen så den är färdig när jag kommer ur duschen.
Maaaaat!! <3 är sjukt hungrig så det kommer nog sitta fint det :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0