1 Maj

Idag är det första maj, ännu en ny månad, herregud va tiden springer ifrån en alltså!
Det var ju januari nyss?
Jaja, idag ändras spotify =/ om man har gratisversionen får man bara lyssna 10h/månad
Helt galet kasst, fy, tio timmar på en månad är ju ingenting!

Idag har jag varit och jobbat i kyrkan i Onsala :)
Kom precis hem till göteborg igen och tänkte slänga i mig nått käk och sen dra till Nordstan med Alexandra.
Är väl inget speciellt jag ska köpa men har inget bättre för mig så ska kolla runt lite ;)
Ett par nya brillor hade varit bra dock, så hittar jag några fina blir det nog ett par!


Kommentarer
Elin

Sv: Hahahaha aah, börjar känna hur rolig den är när den bara består av låttexter xD

2011-05-01 @ 17:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0