20 års fest

Igår var det hemmafest hos en gammal klaskompis som fyllt 20 :)
Vi grillade i ösregnet ;) under tak då såklart haha, men det va ganska mysigt ändå :)
Va trevligt att träffa lite gamla vänner som man inte ser så ofta.

Idag har vi städat, tvättat och diskat här hemma.
Jag har även läst lite i min lärobok om njurarna och urinsystemet :) haha
Måste verkligen sätta igång och plugga ordentligt snart, nästa tenta är om 2½ vecka!
Drömde förresten att jag fick tillbaka resultatet på förra tentan och hade ett poäng från godkänt!
Var tvungen och logga in i morse för att se om det var sant, men det var det inte, resultatet har inte kommit än.
Får nog reda på det nu i början av veckan, senast onsdag, ååh pirrigt!
Hoppas verkligen jag klarade det!


Kommentarer
Linnea

Det börjar fan alltid regna när man försöker grilla, elher hur. Hoppas det går bra med allt i övrigt.

2011-05-18 @ 11:13:35
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0