6 år <3

Idag firar jag och mitt fina hjärta 6 hela år tillsammans :')
Det är helt galet vad tiden går undan och tänk allt vi hunnit med.
Bara det senaste året har vi varit på vår första solsemester, åkt skidor, förlovat oss & flyttat ihop.
Jag älskar honom fortfarande mer för varje dag som går och kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Jag längtar tills dagen vi gifter oss och tills det att vi skaffar barn.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, med dig vill jag uppleva allt!

Jättedålig kvalité på bilden (kopierat från facebook)
men den är från förra året då vi firade 5 år :)


Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Grattis till 6 år!! :D

2011-05-07 @ 17:26:18
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0