Busy Woman

Oj oj oj, snart är helgen över och gud va fort den gått! Har knappt varit hemma och haft fullt upp hela tiden.
I fredags tvättade jag hela förmiddagen, sen studentmottagning hos Sandra i Onsala sen myskväll hos Amanda.
Igår pluggade jag och var med Marcus när han jobbade en stund, sen åkte vi och åt middag hos Amanda.
Hennes pojkvän Alexander var också där och vi fyra hade jättetrevligt!
Åt och drack gott och snackade och spelade spel långt in på natten <3 Sen sov jag och Marcus där också.
Idag vaknade vi vid tio, Marcus åkte till jobbet och jag åkte till Kungsmässan, kollade lite affärer och mötte upp Mamma.
Vi kollade lite till i affärer sen bjöd jag henne på fika och vi satt och pratade i några timmar.
Nu har jag ganska nyss kommit hem och ska snart iväg igen, Marcus vill nämligen att vi åker upp till hans mamma.
Han kom nämligen precis hem från jobbet :) Så jag tror vi åker dit snart :)
Måste verkligen plugga i bilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0