Gud så gott

Åh va skönt, har tagit en lång dusch och skrubbat hela kroppen riktigt ordentligt och rakat benen.
Smörjde in mig med The body shops jordgubbs body butter, fan va lent och gott! Luktar ljuvligt med!
Sen satte jag mig i soffan och pluggade ganska intensivt i en hel timma, fastnade faktiskt i det, skönt det.
Nu ska jag laga lite mat och sen måste vi åka och handla, är ju den 25:e idag ;) haha
Har ekat lite tomt i kyl och frys de senaste dagarna ;P hahaha Nej då, men likabra att få det gjort.
Vi brukar göra en storhandling per månad, då handlar vi för ca 2500kr (mer får inte plats i köket haha)
Och sen två "småhandlingar" då vi köper lite mjölk och sådant som inte håller en hel månad liksom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0