I Onsala på besök

Vid halv fem åkte jag ner till stan och handlade lite grejer till mamma :)
Det är så att jag ska möta henne på flygplatsen i morgon och lämna lite grejer,
bla min kavaj, strumpbyxor och lösnaglar.
Egentligen skulle hon åka hem i morgon efter att ha varit i Grekland,
men så ringde hennes chef och sa att hon ska på gala i PARIS(!!)
i morgonkväll för att ta emot ett pris somen av europas bästa säljare(!!) helt galet verkligen!
Så hon kommer alltså hem från Grekland vid 12 i morgon och tar sedan flyget till Paris vid tre haha.
Snacka om timing, hoppas bara inte hennes plan hem till sverige blir försenat så hon missar parisflyget.
I alla fall, eftersom det är min kära mors födelsedag i morgon (coolt at få ta emot pris i Paris på sin födelsedag)
så får hon strumpbyxor och lösnaglar av mig i ett litet paket ^^, Ett läppglans får hon också :)

Efter jag vart och handlat hämtade Marcus upp mig och vi åkte hem till min pappa och grillade :)
Sen skulle vi åka hem men stannade till hos Marcus gammelfarmor och hälsade på,
där fick vi kaffe och bulle :) Så vi har varit runt en hel del idag haha
Just det! Var förbi jobbet också (på äldreboendet) och hämtade mitt sommarschema, ser ganska bra ut :)
Jobbar 26, 28-32 sen ska jag jobba på spelbutiken v.24, 27 och 32 också.

Nu ska jag bara sova, ska upp tidigt i morgon för att röntgas, ryggen ni vet =/
Hoppas det inte har blivit värre sedan jag röntgades sept 2009.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0