Jävla demonstranter

Alltså shit vilket kaos det varit här i göteborg idag, det är ju massa demonstrationer 1 maj.
Helt stopp inne i stan, skulle ju in med Alexandra, min spårvagn dit tar vanligtvis 12 min men idag tog det 45 min!
Helt jävla galet, fan va arg jag blev, skriker i sånna där mikrofoner liksom typ: "Krossa alla nazister"
Liksom ba va? allvarligt, blir det bättre? Nä, nazisterna lär väl bara bli ännu argare på alla invandrare.
Och typ "Ta sverige ur EU" liksom okej? varför?
åååh så himla onödigt! det blir ju ändå ingen skillnad liksom,
va hjälper det att de står där och gapar och stannar upp hela stan.
Jävla mongos!

Men blev gladare när jag väl kom fram till Nordstan iaf :) Shoppade några plagg, inte så mycket.
Inga solglasögon dock, tycker inte alls det finns många snygga i år!
Brukar alltid köpa typ minst tre par per vår annars XD haha
Kan tyvärr inte visa bilder på det jag köpt, mamma har nämligen våran kamera haha
hon ville låna med den till Kreta, hon åker ju bort en vecka nu på tisdag den fuskisen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0