"Kärleks-sjukan"

Åååh sötaste ungen var jag när jag var liten hahaha!
Min barndomskompis och granne Malin städade sitt rum och hittade en lapp jag skrivit till henne när vi va små.
Hon tog kort på den och skickade bilden till mig på facebook idag, hahahaha <3
Fick mig allt ett gott skratt!


Lite lurig var jag allt, "du vet nog vem    Eller..?" hahahaha Söt kompis var jag i alla fall "många kompishjärtan"
Ingen aning hur gammal jag var när jag skrev detta, men jag skrev ju inte så vackert och med tanke på att jag kallar mig själv "Bessi" måste jag varit en bit under 10 i alla fall, chansar på 8 år XD



Kommentarer
Bessi

hej,



hamna i din blogg av en slump och läst mig fram och såg detta brev du skrivit, roligt då det stod Bessi i slutet då det är mitt namn, blev lite paff hehe. Vad är oddsen att man hamnar av en slump i nåns blogg och ser sitt namn (som är lite ovanligt i Sverige).... fast har märkt under åren att namnet används mycket hos män än kvinnor.



Nå jag hoppas ändå en underbar sommar till dig och Grattis på födelsedagen, idag är det ju 3juni :)



Kramelikram kram //Bessi :)

2011-06-03 @ 17:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0