Översittare ;)

Idag känner jag mig ovanligt ambitiös, efter en föreläsning på 4½h om respirationsfysiologi
sitter jag kvar i skolan och pluggar! Helt otroligt, inte likt mig ;) Men jag kan när jag vill!
Kände att det var mer än läge att börja plugga till tentan som nu bara är två veckor bort.
Låter kanske som om det är lång tid kvar men det är så otroligt många delar att lära sig.
Har läst igenom att målen vi har för varje del och sammanfattat/skrivit upp svaren för dessa
mål under respektive del. Har avklarat målen för blodet, respirationen, urinsystemet och lymfsystemet.
Har "bara" hjärt- & kärlsystemet, digestionssystemet, endokrinologin och utsöndringsorgaren (urinen) kvar!
Haha, typ de mest omfattande delarna ;) Men är ledig i morgon och på onsdag så får nog gjort det då.
Då har man hela nästa vecka på sig att bara plugga plugga plugga utefter målen.
Nu ska jag faktiskt gå hem, har suttit här i tre timmar nu, blev lite mer än tänkt, men vad ska man hem och göra?
Haha, Marcus jobbar ju ändå han, nä jag ska bara äta och kolla på säsongspremiären av Teen Mom :D
Fan va kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0