Parlista

Hittade en sån här "fråga-svar" grej på en blogg.

Vad heter ni?
Therese & Marcus

Hur träffades ni?
Vi gick på samma skola och "delade" korridor eller vad man ska säga

Hur länge har ni varit tillsammans?
6 år

Bor ni ihop?
Ja :)

Har ni barn?
Nej inte än, men så småning om :)

Har båda körkort?
Ja

Kommer du ihåg er första kyss?
Jadå :) Det var första gången vi träffades ensamma :) På en bänk i mitten av en fotbollsplan haha

Vem sa "jag älskar dig" först?
Han

Vem är äldst?
han, han är 90:a och jag 91:a

Vilka stjärntecken är ni?
Båda är tvilling :)

Vem är längst?
Marcus

Vem sjunger bäst?
Jadu, inte är det han iaf ;)

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja oftast

Vad har ni gemensamt?
Samma temperament, till viss del samma humor & vissa mål i livet.


Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Vi var kompisar i ett halvår, och innan dess visste man väl typ vem den andra var bara


Blev du kär vid första ögonkastet?
Gud jag vet faktiskt inte riktigt, i och med att vi var kompisar innan så var det väl inte riktigt så nej


Har ni nån speciell låt?
Hm, våran första låt heter I will stay :)


Har ni stora framtidsplaner?
Ja :) samma som de flesta så småning om vill, gifta oss, skaffa barn och flytta till hus :)

Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja

Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja! Danmark och Cypern, tror vi vart i tyskland också =/ kommer inte ihåg haha


Vilket är ert bästa minne?
Helt klart förlovningen och Cypern :)
Sen har vi ju massa fina minnen från början av förhållandet också,
som inte är liksom "stora" händelser utan mer små saker som är speciella ändå :) 

Vem lagar bäst mat?
JAG!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Äter mat och myser framför tv:n oftast


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Nja, blir inte riktigt så när ma bor ihop kanske, men vi pussas varje dag :)


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Nej, typ 5km :)


Blir du lätt svartsjuk?
Ja, men Marcus gör sällan saker som får mig svartsjuk

Brukar ni bråka?
Ja vi bråkar nog en hel del eftersom vi är så lika XD
båda har hett temperament och vi vet precis hur vi ska göra för att få den andra sur ;) hahaha
Men bråk vet jag inte om man ska kalla det, man irriterar sig på varandra,
jag kan tycka att han prioriterar fel saker ibland.
Men vi bråkar mycket mindre nu än när vi va typ 15-16 haha




Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Vad mysigt att läsa om er :)

2011-05-07 @ 22:52:03
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0