Skönt med ljus

Gud va skönt det är att gå hem på kvällen och det är fortfarande ljust ute!
tisdag-torsdag går jag hem från spårvagnen efter dansen mellan 21-22 och för bara några veckor sedan var det svart!
Det är så skönt :) Känns inte som att man måste hoppa direkt i säng när man kommer hem ^^, haha

Idag var sista danspasset för denna terminen, så nu är det bara uppvisning kvar :)
Dock så låter de salarna vara öppna så man kan träna två veckor till fram tills uppvisningarna alltså.
Men då är det ju inte säkert att lärarna är där eftersom de inte får betalt för den tiden.

Nu är jag hemma och ska ta det lite lugnt, ha lite egentid :)
Marcus jobbar sent idag, något ställe i Nordstan så de måste jobba när det är stängt så de inte är i vägen.
Tror han kommer hem efter midnatt någon gång. Men det ska bli skönt att bara kolla lite tv (på det jag vill :P)
och sitta vid datorn och bara dega ;) Käka lite godis ska jag allt göra! Idag börjar min helg, långhelg!!
Gött att vara ledig både fredag, helgen och sen måndag :) Måste dock tvätta och plugga en hel del.
Men skönt att inte ha några "måsten" och bestämda tider, ingen dans heller så det blir såå skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0