Slapp

Oj oj oj så slapp man kan vara ^^,
Gick ju upp tidigt (vid åtta ungefär) idag och åt mysfrukost, sen åkte älsklingen iväg på lite ärenden
själv har jag hunnit med två tvättar, såg att en av tvättmaskinerna där nere var lediga.
Men hann bara göra underkläderna innan klockn blev tolv och det var någon annan som bokat.
Har tvättid i morgon då gör jag resten :)
Annars har jag bara degat i soffan faktiskt, somnat om två gånger, första gången sov jg från 12-15
sen sov jag från 16-17 haha inte okej alltså XD Men men, det är så skönt att vara ledig utan några planer!
Snart kommer älsklingen hem, då blir det fin middag här hemma och sen blir det antagligen nattbio :)
Jag älskar att gå på nattbio, inte så mycket folk då och det är så mysigt på något sätt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0