Teen Mom 2

Medan jag väntar på att säsongspremiären för Teen Mom säsong 2 ska dra igång lagar jag lite mat :)
Ikväll blir det bakad potatis med min egna kycklingröra :D så gott alltså!
Älsklingen kommer snart hem och det blir mys resten av kvällen (trots att han inte är ett fan av teen mom)
Jag tycker det ska bli jättespännande att se hur det gått för dem, har följt alla tjejerna i 16 and pregnant
så det ska bli kul :) Hoppas de har det bra! Leah fick ju tvillingar, herregud, det kan inte vara lätt!
Dessutom hade hon bara varit tillsammans med hennes kille en månad när hon blev gravid ;) haha
Följer ni också sånna här program? :)
Jag älskar verkligen alla program som har med bebisar och graviditeter att göra! Speciellt när mammorna är unga.
16 and pregnant, Teen mom, unga mödrar och en unge i minuten <3 grejer det!



Kommentarer
Elinnnnn

Åååh vad jag taggar här hemma, ska bli grymt kul:D <3

2011-05-16 @ 19:50:25
Josefine

Jag älskar sånna där program, haha!

2011-05-16 @ 20:22:24
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0