Underbara väder <3

Man kan inget annat än älska detta underbara vårväder <3 rena sommarvärmen verkligen!
Har suttit ute på gården och pluggat någon timma i shorts och linne och svettats som ett as!
Även när solen går i moln och det blåser lite är det fortfarande helt galet varmt!
Så himla underbart! Hoppas vi får en fin sommar i år :)
Lite färg har jag allt fått också, även om det inte är mycket att hurra för så är man inte lika vinterblek iaf :)
Nu ska jag äta lite lunch sen har jag ett helt berg med disk som ska diskas
och så avslutar jag med lite mer plugg innan älsklingen kommer hem :)



Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh, tack för tipset! Ska spana där, gillar ginas lite tjockare mudd som håller in magen :D

2011-05-09 @ 18:38:13
URL: http://madeleines.se
Tina - Minnas mamma

Visst är det underbart väder?! Längtar sååå till sommaren slår till på riktigt :)

2011-05-09 @ 22:15:44
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0