Var är motivationen?

Var är motivationen när man behöver den som mest?
Nu när jag har all tid i världen känns det som, med tanke på att dansen är slut,
får jag ändå inget gjort. Jag har verkligen noll "plugglust" inte för att det är tråkigt,
utan jag är bara trött typ. Känner för att sova hela tiden XD haha
I morse skulle jag upp vid nio för att träffa några vänner i skolan och plugga,
i stället kom jag hit stax över elva haha, nu har vi suttit här en stund, mest snackat :P
Men nu har de andra gått hem och jag sitter ensam kvar, måste verkligen få tummen ur!
Men vad gör jag? Inte pluggar utan sitter och kollar bloggar, haha, va fan är det med mig?!
Det är en vecka kvar till tentan och jag har knappt börjat! Jaja, det ska nog gå vägen ändå,
det måste det göra! Vill inte ha omtenta, så jobbigt ju, då måste jag plugga på sommarlovet.
Och då har jag ju inte tid med det för då ska jag jobba.. åh, suck.
Nä, skärpning nu Therese!!



Kommentarer
Carro

Läser du till sköterska? Det går säkert bra på tentan! Lycka till! =)

2011-05-26 @ 19:24:09
URL: http://carroscaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0