Äntligen!

Ni vet ju att jag fick hem min mobil i tisdags, det blev ju en svart iPhone 4S :)
Jag är hur nöjd som helst! Det enda minuset än så länge är batteritiden,
tycker den är väldigt kort om vi jämför med alla andra gamla mobiler jag haft,
men å andra sidan sitter jag ju och pillar med den hela tiden.
Men batteriet håller bara ungefär ett dygn, är det normalt?
I alla fall, idag konverterades mitt telefonnummer, har inte kunnat ringa med nya telefonen
förän idag eftersom jag skulle flytta över mitt gamla telefonnummer så tar det lite tid.
Men nu har jag ringt mitt första samtal ;) hehe, skönt att äntligen kunna börja använda den "på riktigt!"
Har dock inte köpt något skal till den än så är väldigt försiktig med den, är så rädd att något ska hända haha.


Kommentarer
LINDAVIOLA!

De nya telefonerna har sämre batteritid, det är för att det man gör med dem drar mer batteri :).

2011-11-13 @ 20:11:56
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0