En månad till Jul!

Då var det bara en månad kvar till julafton och herre vad detta året gått snabbt!
I helgen kanske det blir dags att börja baka lussekatter och pepparkakor och ställa fram julpyntet ;)
Gillar inte att börja med sådant för tidigt, utan tidigast första advent hehe.
Man hinner ju bli trött på julen innan den kommer annars, men det är bara min åsikt ;)

Idag skippade jag faktiskt första föreläsningen om diabetes och sov i stället ^^,
Inte så smart kanske men fasen så trött jag var!
Klockan ett ska jag iaf på föreläsning om akut leversjukdom, det låter intressant tycker jag :)
Innan dess ska jag försöka plugga lite och ikväll är det dans som gäller :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0