Första advent

Ja då var det första advent och den var väl inte den ultimata i år direkt.
Jag somnade om där efter elva och jag och Marcus vaknade sedan vid halv två!
Gick ner och köpte "frukost" och sen åkte Marcus faktiskt iväg till sjukhuset.
Han har haft problem med sitt ena knä länge att det snabbt hoppar ur led och sen tillbaka,
igår var det tydligen värre än någonsin och idag kunde han verkligen knappt gå.
Nu har han varit borta två timmar så jag ringde honom och då hade han precis fått röntgats.
Jag var faktiskt förvånad för det brukar de inte göra på akuten annars,
men de sa att korsbanden var det inget fel på men det verkar vara menisken, tyvärr.
Det var bara deras spekulationen, röntgen svaren hade han inte fått än utan sitter och väntar på dem nu.
Hoppas han kommer hem snart så vi kan äta lite god middag och "fira" första advent med lite mys.
Under tiden Marcus har varit borta har jag gjort hela mitt arbete som ska in i morgon,
tyvärr är jag verkligen inte nöjd, känns som en femtonåring skrivit det, men men, orkar inte mer.

Så ja, har ju haft bättre första adventar om man säger så ;P men det kunde varit värre!
Fan så det blåser också, det är tydligen stormen Berit har jag hört? XD haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0