Gårkvällen

Fan va lyckat det blev igår! Jag, Amanda, Sara och Elin satt först här hemma och drack vin. Vid elva bar det iväg, hamnade på trädgårn som vanligt ;) haha men det var bara bra, har alltid roligt där! Vi dansade verkligen typ hela tiden och fan så kul det var. Vid ett tiden dök min och Amandas killar upp tillsammans med en annan vän, de hade varit och bowlat, så vi dansade lite med dem också :) vid tre var det dags för alla utom mig och Marcus att dra, vi stannade i alla fall kvar en stund eftersom vi bor i stan och inte har något tåg att missa eller så. Vid fyra tiden traskade vi iväg till mc Donalds och var väl hemma vid fem sen haha. Nu ligger jag i sängen och har precis vaknat, är sjukt trött men kan inte somna om :(



Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ett par vänner som är ett par kommer på besök, säger man bara ett par vänner så kan det ju vara ett par vänner som bara är två vänner, som inte är tillsammans, men detta understryker att det är ett par vänner till oss som är ett par :P Saknar det ordet i svenskan! :D Kramar

2011-11-27 @ 14:57:07
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0