Söndag

Åh vad jag älskar att kunna blogga från telefonen! Visst det är lite pilligt och tar sin lilla tid men så perfekt när man flänger och far och inte har tillgång till dator. I natt sov jag hos föräldrarna :) så mysigt. Pluggade läkemedelsberäkning med pappa, han har alltid hjälpt mig med matten. Sen åt vi och hyrde film. Idag gick vi upp tidigt och åt frukost tillsammans och pappa fick farsdagspresent :) klockan tio var det dags för mig att åka till kyrkan för att ha söndagsskola så det är där jag kommer ifrån nu. Har precis tagit bussen till Kungsbacka och sitter och väntar på tåget som ska ta mig hem till Göteborg där jag ska träffa Sandra, vi ska vara ambitiösa och sätta oss och plugga tillsammans :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0