Tentan avklarad, party!

Då var jag hemkommen från tentan, tyckte vissa frågar var väldigt dumma
så är inte helt säker på att jag klarar den. Men, skit i det för ikväll blir det utgång!
Jag är grymt taggad, var nyss på systemet och köpte vitt mousserande och några cider.
Köpte även massa godis på 4-gott här i göteborg, grym godisaffär!
Ikväll ska vi sitta några tjejer hemma hos mig och förfesta lite, killarna ska bowla.
Sen drar vi ut, om det blir tillsammans med killarna eller ej vet jag inte.
Men tippar på att de vill till ngn bar på avenyn och vi vill till ngt mer dansställe ;) haha
Nu ska jag plocka upp lite här hemma, ser ut som en orkan varit här i lilla lägenheten.


Bild från min och Amandas 20årsfest för ungefär ett halvårsedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0