Tisdag

Lång dag idag, var i väg på två ärenden i morse i Kungsbacka och missade första föreläsningen, hann till skolan till nummer två iaf :) föreläsningen handlade om kärlsjukdomar, intressant. Nu sitter jag hopkurad i soffan begravd i plugg. Om ca 40 min kommer Elin hit en sväng :) vi ska väl bara tjöta lite och kanske kolla top model :) mys! Blir ju inte så ofta man träffas när man bor i olika städer och gör olika saker om dagarna, hon jobbar och jag pluggar, tiden går inte alltid ihop, synd det där.



Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Jag vill jättegärna läsa dina svar på utmaningen också så även om jag tänkte på en annan Therese så gör utmaningen :D Jag vill läsa! Här med är du utmanad, haha :)

2011-11-23 @ 18:57:10
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0