1 år sedan

Idag tänker jag extra mycket på de fina människorna jag har i min närhet.
Man vet aldrig när man får se dem för sista gången, låter hemsk men så är det.
För ett år sedan idag gick min fina kusin bort i en fruktansvärt tragisk bilolycka.
Hon lämnade många nära och kära i stor saknad, däribland hennes två små barn och make.
Det kan gå så fruktansvärt fort, komma som från ingenstans och så finns helt plötsligt
en person inte längre. Ta vara på alla stunder tillsammans och skiljs aldrig åt ovänner.

Idag tänker jag på Josefin..
Jag saknar dig <3




Kommentarer
LINDAVIOLA!

Det där är också en sak som är en riktig mardröm! Fy sjutton!!



Finns hur jobbigt jag tyckte det var när jag skulle till min VFU plats och fick se barnen. Då hade det ändå gått en tiden, så barnen mådde bra. Men så fruktansvärt ont det gjorde i mig.

2011-10-27 @ 21:31:53
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Jouline♡

Förlåt om jag frågar men var det hon som var med om bilolyckan vid Fjärås typ? Jo men det måste va hon, för hon lämnade ju sin man + sina två barn som du skriver och jag känner igen henne lite på kortet. Bor nämligen i kba och jag kommer ihåg den där olyckan :( usch så hemskt..

kram!

2011-10-27 @ 22:22:30
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0