Bebisar

Och så var denna helgen över. Har egentligen inte gjort så mycket men igår var jag ju på 18 årsfest.
Bella var det som fyllde år och firade detta med maskerad ;) Jag och Elin gick tillsammans,
utklädda som bebisar, eller kanske mer som små barn.
Vi hade onepiecar på oss, nappflaskor, klubba i munnen, två toffsar, fräknar och gossedjur.
Haha, jättegulligt, har aldrig känt mig bekvämare på en fest alltså.
Fan va skönt att skippa tighta korta klänningar där man drar in magen hela kvällen XD haha
Vi hade riktigt kul iaf, buggade och shejkade loss ;)

Idag har jag sovit, sovit och sovit haha.
Inte blivit mkt pluggat trots att jag har muntlig examination i morgon =/
Träffade Elin och Amanda några timmar nu på kvällen, vi fikade och Elin fick sina presenter :)
Hon fyllde 20 för lite mer än en vecka sen, men eftersom hon var i Turkiet då fick vi fira lite idag i stället :)

Här har ni en snygg bild på mig och Elin från igår ;)

Tack för igår Bella!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0