Blodprov + Nya stövlar

Då vart man hemma igen, hemma i en stökig lägenhet, usch, måste städa.
Efter dagens föreläsning åkte jag till kungsportsläkarna och tog blodprov.
Nu var det en månad sedan sista Hepatit B-vaccinationen nämligen,
då ska man ta prov för att kolla att man har bildat antikroppar :)
5% av sveriges befolkning biter inte vaccinet på nämligen.

Efter det strosade jag rint på stan en stund.
Kollade lite skoaffärer då jag verkligen behövde ett par nya boots eller stövlar.
Hittade en hel del fina stövlar faktiskt, men de flesta var så obekväma.
Hade velat ha ett par boots med nitar och lite sånt, lite likt de jag har nu för de är sönder,
men det hittades inga snygga någonstans.
Köpte i alla fall ett par bruna stövlar för 549kr på din sko som jag tyckte om :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0