Busy, busy

Shit, tror jag just dog!
Fick vårt nya schema inför nya kursen som börjar i morgon.
Herrejävlar vad vi ska hinna med mycket innan kursen är slut den 11 januari.
Fem studieuppgifter, tre veckors praktik, två skriftliga tentor, massa webbtentor..
Aah, jag kommer inte ens ihåg allt. Och till råga på detta har vi bara lite mer än en veckas jullov!!
Och antagligen kommer jag behöva göra en omtenta mitt upp i allt också eftersom gårdagens
tenta gick helt åt skogen. Hahaha.
Okej, kommer inte ha något liv från och med nu, kan lika gärna gå och gräva ner mig i skolans bibliotek.
Trodde aldrig takten skulle öka så här mycket. Termin ett var ju rena barnleken i jämförelse haha.
Men det ska bli kul iaf :D mycket roliga ämnen!

Nu måste jag kolla på vad för nya böcker som ska inhandlas, genast!
Kursen börjar ju som sagt redan i morgon :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0