Geriatrik

Då var jag hemma från dagens första praktik.
Det blev faktiskt inte att jag "jobbade" något idag, min handledare tyckte det blev för mkt första dagen.
Vi träffades ju och hade rundvandring klockan tio i morse och då tyckte hon inte att jag skulle
behöva vara kvar till tio ikväll. Men efter rundvandringen hade vi ett planeringssamtal
där vi gick igenom alla mål som ska uppnås och vi kollade igenom min portfölj för att se
vilka praktiska moment, ex. venprovtagning, som vi ska kunna uppfylla :)
Min handledare var hur trevligt som helst, hon blev färdigutbildad nu i januari
så det känns väldigt bra faktiskt, för då var hon ju nyss själv student och vet hur det är :)
Skönt att vara nära i ålder också :) man är oftast mer lika på något sätt då och kan relatera bättre till varandra.
Här har ni en bild på mina fina kläder ;) hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0