Ikea & städning

Puh, då kan man äntligen slå sig ner framför datorn efter en lång dag.
Efter skolan, ungefär halv fem, hämtade Marcus upp mig.
Vi åkte till Ikea och köpte lite förvaringsgrejer och lite annat smått vi behövde.
Sen har vi städat här hemma i tre timmar.
Nu är det snyggt och fint här hemma :) Har dock en himla massa tvätt att ta tag i.

Men det känns alltid skönt att ha det städat, speciellt när man har så mycket att plugga,
då har man liksom inte tid att städa så då är det bra att det redan är gjort.
I morgon har jag föreläsning mellan 13-16, så innan dess måste jag plugga.
Har ytterligare en webbtenta som helst ska göras i morgon.

Nä, slut på tråkigt prat haha, har dock inget roligt att säga haha
så nu blir det filmmys med älsklingen innan det är dags att nana.
Puss på er!

Har förresten äntligen rotat fram mina höst/vinterjackor
ur förrådet nu i förra veckan :) skönt, det behövdes verkligen.
Skitkallt ute nu ju! Vill dock ha någon ny ^^, hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0