Jobb, Plugg & Mys

Tänkte bara kika in och säga hej en snabbis.
Igårkväll sov jag ju som skrivet hos Elin, mycket mys, efter att ha träffat Bella en sväng.
Så i morse fick jag skjuts till jobbet av Elin, vilken lyx!
Jobbade till fyra och var hemma i Göteborg strax efter fem.
Nu har jag pluggat ett tag och ska strax inleda fredagsmyset med min favorit :)<3
Jag och Marcus har köpt pizza, glass, godis och kakor XD haha
Myset ska dock räcka hela helgen när jag ska sitta inne och plugga, plugga, plugga
Då behövs mycket socker ;) hehe nä då, men gott är det.
Lär gå upp något kilo i helgen XD

Ha en bra helg <3


Jag och min älskling för snart ett år sedan, medan vi fortfarande bodde hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0