Myslördag

Ååh vilket härligt dygn jag haft :)
Sov ju hos mamma och pappa igår, pappa somnade på soffan efter idol
så jag sov faktiskt i dubbelsängen med mamma, vi låg och pratade nästan två timmar haha
Mys, älskar min fina mamma <3 Pappa med såklart! ;)
I morse hade mamma gjort frukost med ägg och allt möjligt :)

Vid halv tolv blev jag upphämtad av Emma, en gammal klasskompis.
Vi åkte till kungsbacka och fikade en snabbis innan hon skulle och jobba.
Var ganska längesedan jag träffade henne så det var trevligt så klart :)
Hon läser till läkare och jag till sjuksköterska haha, så vi hade massor att prata om ;)
Vid ett/två tiden åkte jag till Angelica, vi gjorde picknick och gick ner och satte oss vid havet
men hennes vovve, åh så gott det var att sitta där i solen.
Så himla skönt att komma "hem" till onsala :) ingen stress om man jämför med stan.

Så idag har jag hunnit med att träffa två kompisar man inte hinner med att träffa så ofta.
Mycket bra lördag!! Nu har jag precis kommit hem, Marcus är iväg och köper thaimat :)
Mumma!


Bjuder på en gammal bild, var något brunare och ser tjock ut i ansiktet XD haha
Har på mig samma kläder just nu :) lite roligt haha.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga på mig myskläder.
Får se om jag hinner bli klar innan Marcus kommer hem, han skulle handla godis också hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0