Onsdag

Igår efter skolan fikade jag med mina fina bästisar :D
Det var mys! När jag kom hem gjorde jag sista webbtentan på ett tag, om kateterisering.
Idag blir det skola hela dagen lång, 9-16.
Sen vet jag inte vad som händer, borde plocka upp lite här hemma.
Hoppas inte Marcus jobbar allt för sent så vi hinner umgås lite.
Det är så tråkigt ibland när han ofta kommer hem sent,
man sover liksom bara ihop, hinner inte ses knappt.
Därför är det väldigt skönt att vi bor ihop, då får man i alla fall natten ihop.



Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Visst är det så, man hinner inte alltid umgås. Så tråkigt! Man missar liksom allt som är viktigt i livet när man ska jobba eller plugga så mycket, så trist :/

2011-10-26 @ 09:30:59
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0