Plugg, Idol & Tvätt

Denna lördag blir väldigt lugn för mig, har pluggat två timmar imorse, måste fortsätta i eftermiddag.
Nu kollar jag på Idol eftersom jag inte får se det med Marcus för han hatar det ;) haha
Men nu är han och jobbar så då passar jag på att se reprisen :D hehe
Emellan åt slänger jag in några maskiner tvätt, har mycket att tvätta idag.
Så fullt upp, men ändå väldigt lugnt.

Har på mig min hallonröda mysdress idag :)
Ser dock väldigt konstig ut på bilden, typ glänser vilket den inte alls gör i "verkligheten"



Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Är den från H&M? :) Jag har en röd mysdress i en storlek större än vanligt från H&M, kanske samma, och den hade jag ofta när jag var gravid! Åkte faktiskt in till förlossningen när jag skulle föda i de röda brallorna.. :)

2011-10-11 @ 16:19:51
URL: http://hejtina.blogg.se/
FELICIA :)

allt bra? :)

2011-10-14 @ 14:57:00
URL: http://bestofbothworlds.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0