Praktik!

Om tio dagar går jag på praktik :) Ska jobba på Mölndals sjukhus på en geriatrik avdelning!
Fick nyss mejl av min handledare där hon skrev att jag kommer få en lärorik praktik, gött!
Jag visste inte riktigt vad man höll på med på geriatriken egentligen,
hon sa att de tar mycket blodprov, pvk:er och katetrar och sånt :D så det ska bli jättekul!
Är genast mycket mer exalterad! Det är dock ganska långa dagar, kommer gå 6.30-16 och 13-22.
Men gud så kul det ska bli att få lära sig massa i praktiken liksom, inte bara teoretisk,
visst vi har ju lite praktik i skolan, men det är inte så mycket :)
Hoppas jag blir grym på venprovtagning och sånt när jag är tillbaka i skolan efter tre veckor ute ;)



Kommentarer
Sanna

Super! Då får du kanske träna lite på PVK då;)

2011-10-19 @ 19:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0