Puh

Gud va seg jag blev! Stått och diskat typ en hel timma nu! galet.
Skola idag, injektionsträning och fallstudie i läkemedels miljöpåverkan typ.
Dagen gick ganska snabbt faktiskt :) Injektionsträningen var kul, nästa gång vi går på praktik
så får vi sticka patienterna om det behövs och vi blir "erbjudna" det av vår handledare ;) haha

Om någon timma ska jag iväg till läkaren ang. min kära rygg!
Har ju snart gått med diskbråcket tre år och det vägrar att läka och påverkar dessutom resten av kroppen negativt.
Så pappa vart förbannad och ringde en av mina läkare.
Så snart ska vi dit, både pappa och mamma ska med mig vilket är nytt, brukar ju gå själv.
Men de vill väl känna sig insatta i allt nu och se till att jag står på mig.
Pappa vill även övertala dem att operera mig =/
Förhoppningsvis får jag i alla fall remiss till en riktigt ryggspeciallistklinik.
Hittills har jag bara varit hos dessa två läkarna, som visserligen är ortopeder, men men.




Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Du har så rätt, de måste ju jobba sig igenom förkylningar och annat dumt för att bygga upp sitt eget immunförsvar, även om man allra helst hade önskat att de hade det utan att behöva dra på massa förkylningar :) Kram

2011-10-05 @ 17:34:14
URL: http://madeleines.se
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Och angående leendet, haha ja men du har nog rätt, det är sällan jag inte ler på bild, men det kändes liksom inte passade att stå och skratta när jag har en rödgråten, snorig och sjuk liten tjej i famnen, hihi :D

2011-10-05 @ 17:38:41
URL: http://madeleines.se
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas du får hjälp nu.

2011-10-05 @ 18:30:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0