Regnbågar

Kom precis hem från skolan, stannade kvar och pluggade efter föreläsningarna.
Från mitt fönster här hemma ser jag två stycken regnbågar, en jättefin och väldigt tydlig
och en svagare "utanför" den andra. Jättefint :)

Nu ska jag "packa" lite, ska träffa Bella och Elin ikväll i Onsala,
och eftersom jag ändå ska jobba i Onsala i morgon sover jag över hos Elin :)
Mys.. Tror det bara blir film eller ngt lugnt ikväll.
Det var hundra år sedan jag umgicks med Bella, bortsett från hennes 1-årsfest i helgen då.

Sen blir det plugg hela helgen, har tenta på onsdag och började plugga idag haha
Hann inte med så jättemycket idag så har verkligen mycket att plugga på!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0