Respons på Iphone 4S

Lite kul hur företagen har börjat med "support" via internet,
man behöver inte ens ta kontakt med dem längre, de tar kontakt med dig!
Som mitt inlägg jag skev om Iphone 4S, fick en kommentar från en tjej på Tele2
som skrev att om jag hade några frågor kunde jag ringa eller maila.
Vad jag förstår har detta blivit allt vanligare, de tar kontakt med kunder på ett nytt sätt.
De söker tex på google efter sin produkt exempel och går sedan in och kommenterar inlägget
som handlar om detta. Lite coolt tycker jag ;) Pinsammare dock om man skrivit något dumt haha
Vet en tjej som hade totaldissat någon produkt där någon försäljade eller liknande hade kommenterat detta,
typ skrivit "tråkigt att du inte tycker produkten var bra, vad kan vi göra för att förbättra/göra dig nöjd?"
Ja, något sånt. Haha.

Hiss till det alltså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0