Rewind

Som vanligt är jag sämst på att blogga XD
Glömmer av det och när jag väl kommer på det har jag inget roligt att skriva om.
Jag har haft ganska mycket för mig också så har inte riktigt haft tid.

Torsdag: Var hos frissan, färgade håret mörkare och klippte upp det lite. Var i skolan lite och sen dansade jag.

Fredag: Pluggade med en liten del av gruppen en stund, sov, passade Mathilda hela kvällen. Kollade Idol.

Lördag: Idag har jag också passat Mathilda, hon sov här, men nu hämtade hennes pappa henne.
            Nu ska jag ta det lugnt, kolla lite tv, sen göra mig i ordning för att åka och träffa Elin :)
            Hon kommer hem från Turkiet idag efter att ha varit borta två veckor, sen ska vi göra oss i ordning
            tillsammans för ikväll fyller Bella 18, då ska vi till henne på maskerad ;) hehe
            Är dock lite sjuk så det blir inte en så sen kväll känner jag.


Kass bild på håret, helt ofixat och lite fett haha, men här ser ni färgen iaf :)
Gårdagens smink också, freeeesh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0