Stolt!

Kom precis hem från skolan, på dagen hade vi föreläsningar och nu på kvällen var det stickträning!
Och gud va kul det var, bra gick det också! Jag är riktigt stolt över mig själv.
Stickrädd som jag egentligen är, har dock kommit över det lite under utbildningen
i och med träning och alla vaccinationer vi tagit.

Jag och Sanna jobbade ihop, jag började att sticka på henne och klarade det på första försöket!
Kände att det gick riktigt bra också, darrade inte på handen och höll den hyffsat stilla när röret skulle på :)
Sandra klarade det på mig också på första försöket :D så duktiga vi är! haha ;)

PVK (perifer venkateter) gick däremot lite sämre, vi träffade kärlen båda två men det gjorde ganska ont =/
Och det ska det inte behöva göra. Men men :) Kul var det i alla fall!

Lägger upp några bilder :)
Är ni riktigt känsliga så kolla inte ;) Men så läskigt ska det inte vara



Kommentarer
LINDAVIOLA!

sv; haha, jag orkade inte vänta så jag klippte upp på¨sen och hällde dem på spisen istället. Då blev det fart på¨dem :D.

2011-10-18 @ 09:33:15
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0