Torsdag

Japp, då vart man hemma igen.
Det har vart en lång dag, som tur var blev den inte så tråkig som det kändes i morse.
Har faktiskt haft en riktigt bra dag :) Är på glatt humör nu, tillskillnad från i morse ;) haha
Vart ju i skolan, lekte patient och sjuksköterska, ganska kul att göra massa undersökningar
på varandra och komma på patientberättelser haha.
Mamma hämtade mig vid tolv och vi åkte och åt lunch :) mysigt att träffas sådär mitt på dagen,
det händer då inte ofta haha. Sen körde jag henne till jobbet och lånade hennes bil till sjukgymnasten.
Hon saknar den ju ändå inte när hon bara sitter inne och jobbar.
Blev dock lite väl tidig till sjukgymnasten så passade på att åka och tjingsa på Bella :)
Sen efter sjukgymnasten åkte jag tillbaka till mammas jobb för att lämna bilen,
hon skulle skjutsa hem mig när hon slutade men jag var lite tidig till henne också
så fick sitta med inne på kontoret precis som när jag var liten ibland när man var där ^^,
Fick även skrivit ut lite skolgrejer :) skönt, vi har ju ingen skrivare här hemma.

Nu ska jag iaf sätta mig med webbtentan som ska in innan midnatt :)
Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0